BÉKÉSCSABA

BÉKÉSCSABA

2009. május 6., szerda

A TANFOLYAM ELSŐ HETÉNEK ÖSSZEGZÉSE:










Mivel nagyon kíváncsi voltam a tananyagra, már május elsején megnéztem egy-két videót. Felvonulás helyett!

A videók alapján a feladatok könnyen megoldhatónak tűntek, az más kérdés hogy végül hogy oldottam meg őket.

A Diigo-nál kellet némi idő, mire felfogtam, hogy hogyan jelennek meg a beállított könyvjelzőim. Utólag elnézést kérek, ha özön értesítést kapott a csoport ezekről. Később leredukáltam őket.

A legjobban a Firefox-ba beépülő Diigo eszköztár tetszett, így nem is kell „felkeresni” az oldalt.

Sajnálom, de a Diigo használatáról az jutott eszembe hogy akár a börtönből is elérhetem a könyvjelzőimet. Még nem készülök semmire…

A Blog készítés tetszik, különösen, hogy ilyen egyszerű a sablonokkal. Szerencse, hogy nem volt nagyobb sablon választék, még most is válogatnék.

Nagy volt a kísértés hogy kb. 200 modult hozzáadjak a bloghoz, de nagy akaraterővel visszafogtam magam. Így is jól teleraktam. Tudom hogy jobb lenne, ha a díszítés helyett valami tartalmat adnék a blogomnak. Ezt még átgondolom.

Legtöbb időt a legjobban tetsző blog elemzésével töltöttem. Nehéz volt eldönteni, hogy melyik tetszik és jó sok blogot meg kellett néznem, hogy lássam, mit is lehet rajtuk „megkritizálni”. A tanfolyam előtt maximum hármat olvastam.

További kellemes folytatást kívánok Mindenkinek!



1 megjegyzés:

  1. Azt mondod, hogy nem vagy a műfaj rajongója? Nagyon jól megoldottad a feladatot. Gratulálok. Kis mari/aki nem biztos, h. be tudja fejezni a tanfolyamot/

    VálaszTörlés